Markkinointipaketti
Kootut ohjeet markkinointisi tueksi
Näytteilleasettajan markkinointipaketti sisältää käytännön ohjeet ja täsmävinkit, joilla voit markkinoida omaa osallistumistasi messutapahtumaan.
markkinointipaketti
Miksi markkinoida messuosallistumista?
Kun kerrot omasta tapahtumaosallistumisestasi, juuri sinun asiakkaasi tietävät, mistä sinut löytää. Tapahtumaosallistumista kannattaa markkinoida niissä kanavissa, missä sinä kohtaat omat asiakkaasi normaalistikin.
- Näytteilleasettajan kutsu on vakuuttava – luottamus on jo olemassa
- Kävijä suunnittelee päivänsä etukäteen, varmista, että olet suunnitelmissa mukana
Jotta markkinointisi olisi mahdollisimman yksinkertaista, olemme koonneet avuksesi tämän markkinointipaketin, jonka vinkkejä ja materiaaleja voit vapaasti hyödyntää
Kauden kovin KONELUETTELO
Nyt on pakka kunnossa! Pajan henki kohottaa kortit esiin ja koneesi kaiken kansan keskipisteeseen! Kurkkaa loistavimmat laitteet ja koe koko kirjo Tampereella!
Mistä materiaaleja?
Tapahtuman materiaalipankista löydät erilaisia materiaaleja someen. Voit ladata myös erilaisia bannereita verkkosivuille tai uutiskirjeisiin.
Kutsu asiakkaasi messuille
Vielä on aikaa kutsua tärkeimmät asiakkaasi henkilökohtaisesti messuille asiakaskutsun avulla. Löydät sähköisen asiakaskutsun alla olevasta linkistä. Kutsulinkkiä voit jakaa eteenpäin haluamallasi tavalla.
MATERIAALIPANKKIIN asiakaskutsu
Koska markkinoidaan?
Olemme koonneet alle aikataulua, jonka mukaan markkinoidaan yhdessä tulevaa messutapahtumaa sekä sitoutetaan omia asiakkaita.
4 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Olemme mukana”
- Kerro asiakkaillesi messuosallistumisestasi omissa kanavissasi ja verkkosivuilla. Ota hyötykäyttöön valmiit materiaalit.
3 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Aktivoi asiakkaasi”
- Aktivoi omat asiakkaasi hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Kysy asiakkailtasi, mitä he haluavat nähdä tulevassa tapahtumassa? Voit saada arvokkaita vinkkejä messusisältöön.
2 viikkoa ennen tapahtumaa | ”Meidän osasto, huolehdimme messukokemuksestasi näin”
- Kerro asiakkaillesi, mitä palveluja tai tuotteita esittelet esimerkiksi uutiskirjeellä, somessa, sähköpostilla tai omilla verkkosivuilla
1 viikko ennen tapahtumaa | ”Käytännön infot ja tapahtumasisältö”
- Varmista, että asiakaskutsusi ovat menneet perille – tehosta markkinointia omissa kanavissasi
Tapahtumaviikolla | ”Nähdään pian”
- Nähdään pian, innosta asiakkaasi! Nosta esiin oma messuosastosi ja muistuta asiakkaitasi tapahtumasta
Muista tägätä meidät somessa
Konepaja-messut löytää somesta! Liitä meidät mukaan myös omiin päivityksiisi, jotta me ja kaikki asiakkaasi sekä kumppanisi ovat alati ajankohtaisten asioiden äärellä.
#NordicWeldingExpo
LinkedIn Konepaja ja Nordic Welding Expo
Twitter @KonepajaNWE
Samaan aikaan
3D-tulostamisen ja uusien materiaalien ammattitapahtuma 3D & New Materials sekä keskiviikkona 30.11. Suomen ensimmäinen tapahtuma yrityksille ja hallitusosaajille, Hallituspaikka.